Facebook och Linkedin bör kanske se upp. Nu lanseras nämligen ett nytt spännande community som bygger ditt personliga varumärke. Stor release med flera tunga namn på scen sker på Conventum den 25 februari.
Allt är ganska hemlighetsfullt än så länge. Men det vi vet är att Inkuberaföretaget MazeRate ska lansera ett nytt community som ska förändra människors beteende på sociala medier. Här kommer värdet och trovärdigheten hos användarna att få betydligt mer utrymme än i traditionella sociala medier.
–Främst handlar idén om att framhäva allt positivt och alla egenskaper som är framträdande hos Dig. I vår värld skapas din identitet av det liv du faktiskt levt, ditt riktiga iAM, säger vd:n för MazeRate Saleh Sulefani.
I MazeRate’s community framhävs kvaliteter som inte är helt uppenbara – egenskaper som lojalitet, engagemang, värdighet och arbetsetik.
–Vår algoritm ger en ytterligare inblick i professionella karaktären hos användaren och dennes kontakter, säger Saleh Sulefani.
Den 25 februari väntar stor lansering på Conventum Kongress. Per Holknekt, Ami Hemviken, Annika R Malmberg och Olof Röhlander kommer alla att framträda på scenen. Under eftermiddagen kommer man också visa hur communityt fungerar och hur du som person kan använda det.
–Vi har fått till ett väldigt spännande program och jag vet deltagare som kommer ända från Dubai för att delta. Det ska bli fantastiskt kul, säger Saleh Sulefani.